آدرس مجموعه ما
با ما تماس بگیرید
به ما ایمیل بزنید
Info@karenhuber.ir

سوالات متداول

دیگر مشتریان ما چه سوال‌هایی را پرسیده‌اند

1. چگونه میتوانیم گارانتی محصول خود را ثبت کنیم؟

قبل از هرچیز از اعتمادتان بی‌نهایت متشکریم. ما در کارن هوبر پویا وارد کننده و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش محصولات تفال عرضه کنندگان اصلی محصولات تفال و به شما اطمینان می‌دهیم که تجربه‌ای دلنشین را بعد از خرید برایتان خلق خواهیم کرد.
برای دریافت خدمات پس از فروش کارن هوبر پویا شامل تعمیر محصول، استعلام گارانتی ، فعالسازی گارانتی و ثبت سوالات و انتقادات خود لطفا از طریق پنل بالای سایت روی "گارانتی محصولات " کلیک کرده تا وارد صفحه فعالسازی گارانتی شوید .
سپس بعد از وارد کردن اطلاعات خود و دستگاه خریداری شده روی ارسال کلیک نموده تا پروسه فعالسازی تکمیل شود .
توجه داشته باشید ، عکس فاکتور باید حتما خوانا و واضح باشد و اطلاعات تاریخ خرید با تاریخ خرید در فاکتور همخوانی داشت باشد .
بعد از فعال شدن گارانتی شما میتوانید با خیال راحت از دستگاه استفاده کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید .
مدت زمان گارانتی کارن هوبر پویا 24 ماه میباشد در نتیجه در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد و بروز هرگونه ایراد ذاتی برای دستگاه ، دستگاه شما کاملا رایگان تعمیر و در صورت نیاز تعویض خواد شد .

2. مدت زمان خدمات پس از فروش چه مدت است ؟

خدمات پس از فروش محصولات کارن هوبر پویا 5 سال است ، در نتیجه شما میتوانید با خیال راحت دستگاه را خریداری کرده و استفاده کنید . در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه و یا نیاز به سرویس کلی دستگاه ، شما میتوانید به نمایندگان تعمیراتی ما مراجعه کرده و خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید .

تمامی قطعات مصرفی در تعمیرات اورجینال بوده و همراه با محصولات از شرکت اصلی تفال وارد میشوند و در اختیار نمایندگان قرار میگیرند پس در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد دستگاه ها لطفا قبل از تعمیرات غیر اصولی و دستکاری تعمیرکاران دیگر دستگاه خود را به نمایندگان تعمیراتی تخصصی ما رسانده و با استفاده از خدمات پس از فروش کارن هوبر پویا از سلامت دستگاه خود مطمئن شوید .

3. خدمات پس از فروش در شهرستان ها به چه صورت است ؟

شرکت کارن هوبر پویا در سطح کشور چندین نماینده تعمیراتی در استان های مختلف دارد پس نگران خدمات پس از فروش نبوده و فقط کافیست آدرس نمایندگان تعمیراتی را از سایت مشاهده کرده و نزدیک ترین را انتخاب کنید .

درضمن شما همیشه میتوانید از سراسر کشور دستگاه خود را به تهران ، نمایندگی اصلی ارسال کرده و از بهترین خدمات بهره مند شوید .

در حال حاضر ما در استان های البرز ، گرگان ، تبریز ، تهران منتظر خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم .

4. چطور از اصالت کالا مطمئن باشیم ؟

شرکت کارن هوبر پویا وارد کننده قانونی محصولات تفال و گارانتی کننده تمامی محصولات است ، کافیست هنگام خرید محصولات تفال گارانتی کارن هوبر را مشاهده کرده و بعد از آن با خیال راحت محصول را خریداری کنید .

5. برای تعمیرات و خدمات پس از فروش از قطعات اورجینال استفاده میشود؟

بله. در صورت نیاز به تعویض قطعات در حین تعمیر ، از قطعات کاملا اورجینال استفاده میشود.

چگونه میتوانیم با شرکت کارن هوبر پویا در ارتباط باشیم؟

شما میتوانید برای ارتباط با ما جهت سوال درمورد فعالسازی گارانتی یا محصولات و یا... ، از طریق ثبت تیکت ، ارسال پیام داخل سایت و تماس تلفنی ، با شماره شرکت و یا ثبت پیام رضایت و شکایت  در ارتباط باشید ما مشتاقانه درانتظار پاسخگویی به سوالات شما هستیم .

ارتباط با ما

ارتباط با کارن هوبر

شما می‌توانید برای درخواست همکاری و یا مسائل مربوط به گارانتی و… از سه راه تماس تلفنی شرکت در فرم نظرسنجی و یا رضایت و شکایت ، و یا ارسال پیام داخل سایت با ما در ارتباط باشید. همچنان متوانید با وارد شدن به حساب کاربری خود در قسمت تیکت های پشتیبانی ، تیکت پیام خود را ثبت کنید. پیام شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
لطفا جهت ثبت پیام اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من